Wednesday 23 February 2011

吉澤まゆみ/Mayumi Yoshizawa



実家の近所のガソリンスタンドに、
京都から嫁いで来たおっとり美人でマイペースなお姉さんがいるんですが、
絵の展示などにきてくれたりしているうちに仲良くなっていって、
漫画家ということが発覚し、キレイな少女漫画だろうと思ってたら、
超シュールなギャグ漫画だった!笑

My friend Mayumi Yoshizawa , who lives near my house in Japan, as we getting know each other, I found out she is a manga artist. I thought she draw cute girls with love story, but she draw comedy cartoon! Her cartoon is makes me laugh actually, especially " ROYAL TAPIOCA" is my favorite!!
I see her when I take my dog for walk.




吉澤まゆみ というペンネームで活動してらっしゃって、
さいきんホームページでブログを始められたそうです。
ちえちひろのこともかいてくださいました!
ブログにリンクものっけてくださいました!

今年からまた漫画を描かれるそうです。
たのしみ〜

ちなみに、ロイヤルタピオカ っていう漫画が、私のお気に入りです。

まゆみさんは、まじめなおねえさんだと思っていたら知ればしるたびになんか色々でてくるお姉さんです。犬の散歩の時に会います笑




She started blog recently, on her blog, she introduced about me and my sister Chihiro.


吉澤まゆみウェブサイト☆れもん喫茶☆
Mayumi Yoshizawa web site

 

まゆみさんのブログ
Mayumi's blog
http://lemonkissa.jugem.jp/

No comments: